FoLLoweRs

Thursday, February 14, 2008

Lupe yang membahagiakan

Aku teringin nak wish hepi valentine's day kat dia smalam.

Opsss... baru aku perasan aku dah delete nombor dia dari contact list aku.

Eleh, takde masalah sebab sebelum ni pon aku ada delete tapi nombor tu melekat dalam kepala otak ni. Aku tak lupa. Apalah sangat maknanya padam pada handphone tu sedang hakikatnya aku tak pernah padam dari ingatan.

Dan aku cuba tekan2 nombor dia.


Ehh... bukan nombor ni. Ermmm.... tekan lagi. Eh.. cam tak betul je. Tekan lagi. No. No. Salah.

Jap.... pikir sat. Ermmm.. ni kot. Tekan...tekan..tekan lagi. Ehhhh.. bukan aaaaa.

Ehhh.. apa eh nombor dia?? Isk...

76..77..67...670...760...ehhh.


Last2... aku langsung tak dapat ingat kombinasi nombor dia. Yang aku ingat hanya 017.
Bosan.

Serius! Aku lupa. Terus. Aku biasanya mengingati nombor tu dengan sekaligus. Bila sedikit2 kombinasi tu aku dah blur, maknanya jangan harap la aku akan dapat ingat nombor tu.

Akhirnya.....

Aku berjaya melupakan nombor dia.

Betul ke aku dah betul2 lupa? Atau esok lusa aku akan ingat balik?

Ah, esok tu lain cerita. Ni citer skang.

Tapi... arh, apalah maknanya lupa nombor je tapi muka tuannya masih melintas depan mata aku? Takde maknanya... sigh!

1 comment:

broken_nigina said...

lupa-lupa ingat..
:)