FoLLoweRs

Tuesday, February 19, 2008

Sebab aku letih...(sangat)?

Beberapa minggu ni aku selalu mengelak dari bertembung dengan beberapa org yang aku kenal. Esp dari kawasan perumahan aku lah.

Kadang2 tu.. buat2 pandang tempat lain lah, tekan2 handfon lah. Huh! Kalau dalam lrt buat2 tido lah, pejam mata! Bukan sombong atau apa, tapi kadang2 rasa malas nak bercakap ngan org time tu. Rasa nak diam je. Rasa nak berkhayal.. kepala otak nak terbang sensorang. Malas peduli keadaan sekeliling. Lantaklah bising macamana pon, aku tak kisah. Janji aku ngan dunia aku time tuh.

Tapi, tu semua berakhir bila seorang teman menegur aku. Alamakkkk... isk..

Katanya dia selalu nampak aku. Nak tegur, takut menganggu sebab dia tengok aku teramatlah letihnya, mata kuyu jerk. Cehh..! Dia ni pulak jenis friendly giler. Ada je citernya.

Segan pulak rasa. Sebab aku pon actually selalu nampak dia tapi buat2 tak nampak. Arkk... Eh, dia perasan ke aku nampak dia tapi buat2 tak nampak?

'Lain kali tegur2lah yea..!' katanya dengan ramah.

:-)

No comments: