FoLLoweRs

Monday, September 08, 2008

8.8.08

Dah lama aku nak letak gambar masa kenduri kawen liza. Dari sehari ke sehari.


Ni semua adik bradik aku. 7 pompuan dan 2 lelaki. 2 gadis comel kat depan tu tidak. (L-R) uyi dan nisa. Aku baju lain kaler sket sebab last minit tukar. Erkk aku nampak gemuk! Alin baju kuning. Tukar baju sebab jadi pengapit.


Famili besar yang tak berapa besar. Semua adik beradik dan kakak ipar. 4 si kecil kat depan tu cucu abah dan ma.


Semua ada.



Pengantin dan para dayang kat jalan kampung



Teka saper dapat sambut bunga tuh?



Tu je la.

3 comments:

eddie dewanaga said...

uyi tu fullname dia apa eh...?
nampak mcm dah besar. sekejap je masa berlalu...

deaf_angel said...

gambo makan2 takde ke?
tu paling penting muahaha...

bunga sapa dapat eh, kalo tak uyi, ko la haha

p.s
eh korang hairstyle semua sama eh...side parting...hahaha

cLinaku said...

eddie,
uyi full name siti ainur shahirah.
hm mmg dah besar pon 8 tahun dah.padahal aku rasa baru smalam dia kecik lagi!ehehe..

deaf;
maleh nak letak huhu.
bunga?uyi jatuh tergolek sampai luka siku kena tolak dek mak2 sedara dia.nangis dia!
ahakss..rambut sepesen eh..ikut style bapak tuh...