FoLLoweRs

Wednesday, January 20, 2010

selamat hari lahir siti marlina mukhtar.




dah. giliran ibu dia pulak. hmm 4 hari selepas uyi, aku punya turn pulak. dan tak keterlaluan aku katakan tahun ni punya besday sangat special dan bermakna dan tertulis dalam kamus sejarah hidup aku.

semalam tepat jam 12 aku dapat sebiji kek made in secret recipe berperisa coklat padat dan sejambak bunga. awww.... of course!

err gambar later aku letak sebab semalam tak plan pape pon. pakai pon selekeh cam nyonya nak pegi pasar beli sayur. tapi serasanya aku wanita tercantik dan terbahagia pulak bila dapat sejambak bunga yang sangat comel. sungguh!

kuntuman2 ros merah dengan kelopak yang masih berbalut tu nampak sangat suci dan pure dan comel sangat. suka aku!

dan dengan ini secara rasminya aku berusia errr..... err born 1976. hehe. alamakk.. dah tua dah! tapi kawan aku cakap age is just a number, apa nak kesah. eh ehh... kesah lah! tahun ni aku nak kawen lah! nanti lambat2 susah plak nak beranak. huhu..

ekceli aku tak berapa sambut besday aku. biasanya sekadar ucapan dari famili dan kawan2, pastu makan2 ngan adik2. tu je. sebab aku malas nak ingat... hari lahir maksudnya bertambah satu lagi angka. adeehhhh...!

tapi tahun ni aku dapat kejutan yg istimewa. time kasih untuk teman yg sangat mengambil berat. i really appreciate it walaupon tak menangis keterharuan malam tadi. hehe.

may Allah bless me in everyway. ameen.....

11 comments:

Anonymous said...

happy birthday to you

happy birthday to you

happy birthday to siti marlina

happy birthday to yoooooouuuuuuuuu


mumuachhhhhhss.........



=)

Anonymous said...

ooooo...dlm tupperware tu ada kek ekkk...oooooo...

mimizuzuhaha said...

hapy besday!

broken_nigina said...

tahun 1976..baru 18..muda lagi tu.hehe..

Portdy said...

Otanjou-bi Omedetou Gozaimasu!

cLina BeLedZa said...

anonymous,
tengkiuu so much..!

andy,
hahahahahahaha... ko ni cam ahli nujum la bleh nampak lak.huhu.

mimi,
tengkiu...!umo da tambah satu.

gina,
ha ah.akak mude lagi. ekekekekee..

portdy,
apa2 lah.maksud dia hepi besday ke? hekhekk..

deaf-angel said...

hoi
happy besday
all the best

white man say life begins at 40 huhu

Yan said...

selamat hari lahir....semoga bernikah ini tahun...

cLina BeLedZa said...

deaf;
tengkiu.
lelaki buleh la begins at 40... pompuan? adehh.. tua dah!

yan;
hehe.. selamat.. selamat... ameen...!

deaf-angel said...

tu white man huhu.

ala...tua takpe la, young at heart tu important heheh.

eddie dewanaga said...

semoga sentiasa ceria dan diberkati...