FoLLoweRs

Thursday, January 21, 2010

Tajuk lagu ni lagu uyi.



Lagu uyi


Burung berkicauan kerana engkau pergi dari aku
Langit yang biru menjadi putih
Itu tandanya kau sudah pergi meninggalkanku
Sudahlah sayang jangan kau permainkan diriku lagi
Janganlah engkau menghasutku
Jangan pula kau permainkan aku seperti bonekamu sendiri…
Oh sayang biarlah apa pon
Kau tetap di hatiku buat selama2nya
Kau yang pertama di sisi hatiku
Kalau kau tak percaya
Belahlah dadaku
Kau lihat saja
Ada kasih cinta kita berdua
Oh sayang walau apa pon terjadi
Kau tetap di hatiku buat selama2nya




***************

uyi cakap bait2 kat atas tu dia tulis sendiri.. dengan kata lain dia reka. erk.. ntah lagu mana ntah dia copy. semalam masa call dia, dia suruh aku tulis sementara dia bacakan. aku try la memerah kepala otak ni lirik lagu mana sbb uyi suka layan lagu2 indon jugak.

tapi agaknya makan semut banyak sangat so daya ingatan tu ader sikit kureng. err korang tau tak lagu mana ni? atau mungkin petikan dari mana2 novel tapi setau aku dia mana la baca novel2 ni semua. hmm. mungkin dia pernah terbaca dari mana2 petikan pastu ubah2 cket2. dia kan kreatif. hehe.

tapi menurut sumber terdekat, org yg rapat ngan dia, mok cu a.k.a pajeen, uyi mmg suka tulis benda2 camni. dia cedok cket lagu ni, lagu tu dan kadang2 dia tulis dan perdengarkan kat kazen2 dia atau mak2 sedara dia kat kampung. hmmm.

kalau betul uyi tulis, bangga jugak mak. ada bakat menulis lirik anak aku ni. hikhik.



pajeen


lepas makan kat kenny rogers

No comments: