FoLLoweRs

Monday, January 16, 2012

selamat hari lahir uyi :)






Uyi dah 12 tahun. Wahh.. cepat sangat masa berlalu. Uyi dah masuk fasa kanak2 remaja dah ni.

Aku kadang2 takleh terima yang uyi dah besar. Aku masih anggap dia anak2 kecil yang masih perlu disuap makan, dimandi, cakap pelat2. Hehe.

Apapun, uyi dah genap 12 tahun pada 16 Januari ini.

Selamat hari lahir anak ibu yang tercomel dan termanis di dunia ini :)









err... comel ke saya..?



6 comments:

deaf-angel said...

happy 12th birthday uyi
may all your dreams come true. Chewah.

so what you get from your mother?
Ipad 2?
hehe

cLinaku said...
This comment has been removed by the author.
cLinaku said...

tengkiu uncle.tahun ni ibu malas bagi hadiah sebab ibu nak simpan duet beli hp kat uyi if result upsr ok, kalu tak ok dapat bateri hp je lah. hehehe.

:)

:: Cikgu Wiween :: said...

happy bday to ur daughter kak. bosar dah ;)

deaf said...

handphone zaman ni dah kira macam keperluan, bukan kemewahan.

cLinaku said...

cikgu;
time kasih.besar ngalahkan mak dia dah :)

deaf;
ha ah. tapi takbleh kasi muke sangat..kan