FoLLoweRs

Friday, January 20, 2012

Semoga diberi kesihatan yang baik.






Aku di kampung.

Hari ni ada buat makan2 cket. Untuk uyi. Biasalah, setiap kali cuti CNY aku akan buat sempena hari lahir uyi. Itu je cuti yang panjang pon.

Kebetulan hari ini adalah ulangtahun kelahiran aku yang ker... err.. Hehe. Well, i was born in 1976. Yeahhh.

Tapi kek ada 2. Uyi tanak kongsi. Biasa last2 year ada satu je. Lepastu kongsi tulis nama atas kek. Huhu.

Semoga aku sehat2 aje. Hidup lama sangat sampai ke tua kerepot pon aku tak mahu. Ntah. Hanya Tuhan yang tahu apa yang terbaik untuk aku. Semoga aku mendapat rahmat dan redhanya. Ameen....


2 comments:

deaf-angel said...

happy birthday fren.
All the best always.

Kek dua jadi lain2 flavour la kan.
Dan lain2 size kot..
maklum satu tu kena besar sikit, nak muat lilin banyak.

S4Z said...

happy birthday awak.
semoga awak happy, bahagia dan sentiasa di dalam rahmat Allah swt.