FoLLoweRs

Thursday, February 09, 2012

#1 uyi




Lately aku rasa kosong.

Hidup malas. Macam takde makna dan arah tuju lagi.

Aku rindukan uyi. Tapi semakin uyi besar, semakin dia jauh.

Takde lagi mesej2 rindu dari dia. Takde lagi gelak ketawa dan cerita2 dari dia. Dia sibuk bercerita dan bermesej dengan kawan2 dia je.

Aku dilupakan.

Cuti hari tu, takde dah gurau senda geletek2. Nak peluk pon susah. Rimas. Dia nak bebas.

Aku jadi sedih.

Aku nak nangis.

Aku rindu uyi dulu. Yang manja. Yang merengek2.

Dia lebih sayang kawan2 dia.

Dia lebih care kawan2 dia.

Dia tak sayang aku dah. Aku jadi kecik hati. Dia benci aku? Dia tak sayang aku? Dia tak rindu aku?

Mana hilang uyi aku?



1 comment:

:: Cikgu Wiween :: said...

sama lah kita kak. :(