FoLLoweRs

Friday, February 24, 2012

#




Dear,

Tahun ni aku dah 36. 36 bukan 26. Looking back, takde yang banyak berubah. Apalagi sesuatu yang boleh dibanggakan.

Cume ada sebijik kelisa comel, kerja yang secure sebab kerja kerajaan, saving takde la boleh di eksenkan sangat (bulan2 potong terus masuk tabung haji, insyaallah), rumah pon rasanya tak mampu beli (tapi rumah abah aku dah state nama aku as pemilik sebab banyak yang dah aku laburkan :p), uyi insyaAllah hopefully jadi anak yang solehah yang boleh mendoakan aku bilaaaaa aku sudah tiadaaaa....

Ehhh.. not bad lah jugak kan. Ada jugak list walaupon seposen. Haha. Poyo.

Jadi, try bersyukur dengan apa yang Tuhan dah bagi. Iskkk... semenjak dua ni aku asyik cube bersyukur je dengan apa yang aku ada. Asyik cube menyedapkan hati dengan setakat apa yang aku dapat.

Mau tidak. Membandingkan dengan orang lain bikin hati jadi kecik je. Bestnye jadi macam dia. Seronoknya life dia. Huhu.

Eniwei, saya suka jadi saya. Saya ok je walaupon dulu saya pernah terfikir nak jadi macam orang lain.

Daa.



2 comments:

deaf-angel said...

ala baru 36...

cLina BeLedZa said...

hikhik....