FoLLoweRs

Saturday, May 05, 2007

aARrrggGGhHHH....!!!

arRGhGhhHHHhh.....!!!! tensennyaa...!! tak cayer...tak cayer...!! hushhh...!!! i can't believe it! Ripleys believe it or not..i believe i can fly..what..?? uhhh..cannot believe maaa...urrghhhh....apsal nikhhh..??!!!!

Smalam aku teman liza pi farmasi, pastu sajer2 timbang berat aku. What..????? 42kg..??? Biar betoll..???!!! Eeeee..tak cayer aku. Really! Aku rasa mesin tu rosak kot..iskk...Betul! Takkan la berat aku dah 42kg kot..?? iskkk. Tipu. Tipu.
Tapi...patut le aku rasa badan aku skang macam kembang semangkuk jerk. Ghupenyer betoi aku dah berisi ker..??. Uhhh...tidakkkk.......!!!!!!!!
Aku tak puas ati. Mesin tu rosak. Tapi..kalu mesin tu rosak..camner berat liza ok jerk..? Errrrrkkkkk......adushhhh....! Eh tapi aku stil rasa tak puas ati. Aku kena test kat mesin lain gaks. Uhhh... ada ka...seyyy...iskk...sampai 42 kg..? Biar betul. Kalau yer, maksudnya memang aku dah gemuk sket aa..?? Gitu..?? Uhhhh...betul2 tak sangka akhirnya berat aku mencecah gak ke angka 40!!!!

Before this, paling berat aku ialah 39kg. Huhhh..time tu memang aku tembam giler ah. Tu pon masa skolah menengah kot. Pastu aku maintain 35-37kg jerk. Haaa...lagi satu masa aku tgh sarat 9 bulan. Ye la time tu aku 45kg. Berat sama ngan uyi maa...Uyi lahir je berat dia 2.9kg. Kire besar gak tu sbb saiz aku yg kecik nikh. Pastu berat aku 37-38kg. Tapi skang....??? huuhhh..tu yg cam tak cayer tuh. Nak kater kurang excersise...errr..memang kurang pon. Hik..! Jarang dah joging skang ni. Dulu rajin gak keliling Tasik Permaisuri tu. Tak pon kat Bukit Jalil. Makan....errrr..adik aku cakap aku la champion antara kitorang walaupon aku yg paling kecik. Kuang...kuang..kuang..!!! Hehehe...Adeeehhh..adehhh...adehh..

Patut ler pakai baju skang rasa lain macam jerk. Rupenya lemak tersengih. Huhh..
Hermm..dah berumur ni, agaknya gitu la ek. Dah masuk 30sen nih. Huk..dah tua rupanya gua nikh. Iskk..tak leh jadik ni. Nak kena start rejim senaman menguruskan berat badan nikh. Dah ler aku ni tak berapa nak tinggi (rendah le) memang alamat cam tong drum la kalo terus2an berisi nanti. Huhuhu..

See my tummy....uhhhhuhkkkkk...!!!

4 comments:

Alif Azhar said...

42?
tak kan 42kg sis..
tipu la.ringan tul.
kurus2 sy pun dah 58kg.hehe..

Anonymous said...

sis...
waaa nampaknya sis ni memang kecik betoi la ye..
aku yg dikatakan kecik oleh kengkawan pun dah 50 dah, sis plk ckp yg 42kg tu dah gemuk ek? mcm xcayo ja den...huhuhu

cLina BeLedZa said...

aku_sesuatu,
berat lelaki ngan berat pompuan tak sama maa..

yantzy,
hah memang kecik pon,tp yg penting berat kena padan ngan ketinggian..tul tak..? actually bukan le gemuk sgt cume berisi sket..huhu

Anonymous said...

sis..
tul tu...
pompuan kalau kecik2 ni ok la, tapi kalau besor sangat 2 dah nampak lain dah..huhuhu