FoLLoweRs

Monday, April 30, 2007

result peksa



Uyi masa 2 bulan. Ni time raya haji nikh, aku bawak uyi pi umah liza. Masa tu liza stay kat Pantai Dalam.
Smalam aku terjumpa gambar uyi masa umo satu hari. Rupanya si Sharul yang bawak. Patut la cam nak mampuihh aku carik tak jumpa. Habis gambar2 lama kat kampung satu lemari aku selongkar takde. Apadaa...

Member yang dok kat Swis nak balik bulan 6 nikh. Hehe..kater nak bawak coklat from there lah. Khas utk uyi ler, sbb aku cakap uyi pesan suruh beli coklat obersea. Ari tu dia makan yang bos aku bawak balik dari Jerman...sedap gamaknya. Dia suruh aku beli lagi. Nak coklat omputeh katanya. Takmo coklat mesia nikh. Huhu..

Smalam abah cakap result peksa uyi dah dapt separuh. Bahasa mesia dia dapat 100. Huhu..itulah anak gua.. Actually ader 2 paper for BM (huhu...dasat budak2 skang blajar). Satu tu memang dia dapat 100. While yang satu lagi dia dapat 98% jerk pasal dia cakap cikgu tu salah tengok. Actually ejaan uyi dah betul cuma huruf a kecik dia tuh ekor tu dia tertarik panjang sket, so nampak cam huruf q ler. Dah kire salah le gamaknya. Bengang le member... hehe...yer la...maunyer tak frust..bukannye dia tak tau eja, tau! Eja ayam..takkan la 'ayqm' plak. Tu ler... Aarh tak kisah la...yang penting dia tau.

Smalam dia tido awal. Kol 8.30 aku tepon langsung takde orang angkat. Kol 9 lebih tu abah ngan ma baru balik dari surau, cakap diorang dah terbongkang kat bilik ma. Dengan Pajeen skali dah tido. Demam kot.
Abah citer uyi bisnes ligat lagi dalam kelas. Hadoii.. dia citer kat atuk dia, beli coklat satu kotak 20sen, dalam kotak tu ader lebih kurang 15 bijik coklat, jual satu seposen. Hermm.. coklat tu pulak beli kat kantin skolah jer..pastu pi jual dalam kelas dia. Abah dah pesan ngan dia nanti kang cikgu marah. Huhhh..selamba jerk dia cakap cikgu takkan tau. Amboii..ader darah berani tu..keturunan Bugis..hehe..

1 comment:

Anonymous said...

sis...
hehehe kecik2 lagi dah pandai cari duit sendiri...ada potensi nak jadi bisnesman 2...
kalau benda 2 baik utk dia buat pe kita nak larang kan?