FoLLoweRs

Saturday, December 29, 2007

Memori uyi.

Kalau uyi kat sini, setiap Sabtu aku akan bawak dia ke ofis.

Dan dia akan buat ofis ni macam ofis dia. Komputer aku pon dia conquer. Takpe, ari Sabtu memang biasanya hari bersantai. Tak kisah.

Dia pon tak banyak karenah. Takde kacau aku. Tapi suka nak main2 telefon. Angkat.. tekan2 nombor.. konon nak tepon client.. berlakon la konon2. Huhu.

Uyi suka main game dan dia memang cepat pick up. Abis sumer game dia nak main. Kalau boring dia akan chating dalam YM. Chatting ngan kawan aku yang dia kenal lah.

Sebijik sebijik dia taip.. adeh. Dan dia cukup suka guna icon2 yang ada dalam YM yuh.

3 minggu lepas aku ada beli koko crunch yang ada free gift cd. Install dalam komputer dan aku suruh dia buat.

Aku ajar sikit, selebihnya dia taip sendiri.

Bila nak print, dia panggil aku.

Dan salah satu hasil karangan uyi di bawah..





Memang.. ingatan kanak2 memang jelas dan tak pernah tipu.. suci, murni, putih dan bersih.

No comments: