FoLLoweRs

Sunday, February 08, 2009

Buhsan

Sesekali hati diusik rindu.

Kenapa susah untuk aku terima kehadiran orang lain dalam hati aku. Bukan tak nak, nak. Tapi terasa macam tak mampu. Tak mampu nak kasi balik perasaan yang sama dihulur.

Itu namanya hati dah tertutup ke?

Dia pernah berkata 'satu hari nanti kau akan faham'

Yer lah. Sekarang aku faham. Rupanya dia tak lama di sini menemani. Hanya seketika. Pernah disuarakan pada aku... kalau lah dia mengenali aku lebih awal. Dan aku hanya tergelak. Kenapa pulak?

Rupa2nya dia takkan ada lagi di sisi aku. Dia pergi.

Sekarang dia tiada. Dia dah selamat posting ke tempat impian.

Dan sekarang aku faham maksud kata2 dia...

Sesekali teringat la pulak....





2 comments:

deaf-angel said...

tapi....
bukan ke korang dua masih Live Under The Same Sun?
korang dua masih Walk Under The Same Moon?

so why...so why....? huhu

cLina BeLedZa said...

entah!