FoLLoweRs

Thursday, February 12, 2009

Mataku merah kerana...

Semalam aku dah langgar janji untuk masuk tidur awal. Aku tidur kul 4 pagi!

Semua gara2 Island Red Cafe.

Heh. Apa tuh? Bisnes punya hal nikh. Tak minat tak perlu. Tapi kalu makan pon dapat duit saper tanak, ye kan?

Huarghhh.. ngantuknyer. 2 jam je dapat tidur. Maner aku nak gagau nak ganti balik masa tidur yang da lepas?

Uhh.. smalam terlepas tengok show si Ally tuh. Bukan selalu follow tapi sebab tajuknye adalah cinta sejati, well.. sesuai sangatlah dengan aku yang tengah mencari cinta ni. Ekekekekekeee.....

2 comments:

eddie dewanaga said...

cinta sejati tu mmg wujud, dia pasti dtg pada setiap org, terpulang pd kita utk mengenal pastinya kerana skali dia terlepas, dia takkan dtg semula...

gua dah melepaskan peluang gua, dia dah pergi jauh... apa yg pasti, gua terus menyesali sikap dan perangai buruk gua sendiri.

cLinaku said...

sekali terlepas takkan dtg semula?
izit?
kalo camtu, aku pon takkan temui cinta sejati lagilah?
adakah cinta sejati tu kekal?
sejauh mana sejatinyer cinta tu?
isk..