FoLLoweRs

Sunday, February 08, 2009

itu dia.

Aku percaya setiap orang ada kelebihan dan kekurangan. Aku jugak percaya setiap manusia berhak dan layak mendapat peluang kedua.

Tapi ada sesetengah perkara takde kompromi. Dan peluang tak boleh diberi selalu.

Ye dok?

3 comments:

eddie dewanaga said...

tentang jiwa dan perasaan... mesti ada peluang kedua, kita kan manusia, selalu melatah, beralah dan membuat salah...

sesekali, tunjuk la gambar Uyi latest, dah jadik anak dara kann..??

deaf_angel said...

aku ada kawan2 suka guna perkataan dok ni.

dok. dah makan?
dok. apa kabar?

cLinaku said...

eddie,
ha ah.uyi da besar.bile berjalan macam adik aku je.da ader kawan lelaki yang dia suke, boboi!hehe..
sesekali hati anak dara aku tu dijentik naluri kewanitaan.. lucu jerk.

deaf,
org ganu, dok?