FoLLoweRs

Thursday, July 22, 2010

dan...

aku baru membuang salah satu lovely moment yang ada dalam hidup aku yang tak seberapa ni.

lega?

tak jugak.

tapi rasanya itulah yang terbaik.

sayang jugak sebenarnya.. tapi .. tapi... untuk apa disimpan lagi. taraguna! bak kata bekas pengarah aku.

membuang ia, atau membuang aku daripada ia bukan mudah. tapi aku pejamkan mata. buat2 seolah tak nampak dan tak tau.

hati terasa pedih. macam dihiris pisau tumpul. sakitnyer lambat dan terasa berbisa.

ngilu. macam ujian pap smear semalam.

sakit. jantung seolah direntap sekejap dan diperah pulas. macam nak putus 2 helai urat perut. adehh.

tapi.. menyimpannya.. lebih memilukan. menyesakkan dada. dan terasa ada sesuatu yang masih belum selesai. tak lepas. tersekat. terhimpit. merintih. lebih teruk aku merasakan ini tidak adil untuk aku dan mempersoalkan kenapa dan mengapa. macam tak mahu terima apa yang terjadi.


pergilah.

kau bukan untukku.

-the end-

8 comments:

Portdy said...

Tell me what it takes to let you go
Tell me how the pain's supposed to go ?


what it takes - aerosmith.

broken_nigina said...

:)

Anonymous said...

kalo x jiwang2 xlei eh??
hoho..=)
rileks2~
life must go on~
jgn merungut~
nikmati je pe yang ada kt dunia nh~
kang bile dah mati x rase suma 2~
haha..=)
*bdak chumil...??

cLina BeLedZa said...

dear budak chumil yg sangat chumil,
bukan selalu i berjiwang taw.
elee cakap org... fesbuk dia pon bleh tahan jiwang tahap gaban.
asikk mencari awekss...!
bluekk..!
:p

Day Dreamer said...

setiap perkara ada baik & buruknya; terpulanglah bagaimana kita menafsirknnya.





:-DD

cLina BeLedZa said...

day dreamer;
yelah.
cakap mmg senang.. a b c.

Day Dreamer said...

yup..betul tu my dear clina. :)
cakap sangatlah senang.

saya sedang lalui dan tatau sampai bila baru saya akan jumpa jalan keluar.

err...apa lovely moment yg awak buang tu?

cLina BeLedZa said...

day dreamer;
its really2 precious.
tapi siapalah yg nak peduli.
dan awak pon takkan perasan.:/