FoLLoweRs

Thursday, July 29, 2010

layu di hujung mekar




semalam kan aku bosan, jadi aku berkebun sekejap.

kaktus tu... dari the three stooges dah jadi berdua lebih baik. herm ekceli satu kaktus dah nak mati. jadi sebelum dia melarat baik aku cantas. lagipon aku kesian tengok dia... hidup segan mati tak mau. durinya masih lagi baik tp batangnya macam dah rosak.. dan lembik.



see...


time aku snap pic ni utk tukar pasu dia keadaannya masih baik tapi makin lama makin parah, dia dah tak mampu nak tampung diri dia sendiri.

kesian dia... mati akhirnya... :'( (erk.. macam aku punyer cerita jer...)


jadi korang dapat bayangkan la camner sedihnya hati aku kan.


6 comments:

Portdy said...

Pohon cinta yang dulu mekar berbunga
Kini tandus tiada bermaya
Bunga cinta yang dulu mekar mewangi
Kini layu di pusara bumi

Tidak mungkin kembang lagi dan berseri


huhuhuhuhu

broken_nigina said...

yarghhh kita kasi cantas semua!!
kill kill die die!!

Anonymous said...

boooooooooo..
jiwang~
hoho..
=) bdak ensem~

cLinaku said...

portdy;
hukhukhukkk.... waktu skolah menengah suke dengar lagu nikh.

gina;
i like!

anon;
sukati saya arrrr.....!

Day Dreamer said...

sian kaktus tu....

siannyerrrrrr.... mesti awak tak jaga dia elok elok, tak cukup air or baja.

saya suka kaktus. cantik gak n subjektif.

=)

cLinaku said...

day dreamer;
jaga! kalau cuti seminggu saya suruh org tengokkan. ader semut naik, saya pijak2 semut tu sampai mati.air dah kasi cukup.
cume kurang kasih sayang kot... hukhuk.