FoLLoweRs

Wednesday, August 11, 2010

Eh.. Dah puasa dah kite. selamat berpuasa yea.



'Salam.
Kete gua probelm dgn lu punya alarm system. angkat ble gua cl. lu nk gua pecah lu punya ofis ke?'


Ekekeke.. kelakarnya bila aku nak jadi gengster! huhu.

Tapi serius. Semalam aku bengang giler bila alarm yang aku masih belum habis bayar tu buat hal. Dah la tak function, pastu effect brake ngan pintu. Dah tak auto-lock. Effect lak kat lampu brek pulak. Tak nyala. Pastu, lampu merah tak padam2. Arhh.. citer banyak2 pon tak reti lah!

Pulak tu bila call budak TKS tu tak angkat pulak. Lagi la hangin satu badan. Geram. Bila kita ada problem takmo jawab pulak. Tu yang aku msg gitu tu. Hehe. Tapi tak mencarut ea. Tak suka. Dan tak reti.

Mesej gitu pon konon nak gertak lah. Bia dia ingat entah jantan keberet maner yang mesej. Huhu.

Tapi berbaloi lah. 15 minit lepas tu dia call balik. Cakap tak dengar lah, tengah solat lah. Hihi. Whatever.

Dan semalam, dekat pukul 1 baru siap diorang menggodam kereta aku. Tak siap lagi tu. System yang diorang remove semalam lum pasang lagi. Tengok lah, kalau sempat hari ni atau esok kasi setel.

Baru hari tu tukar ekzos. Ni masalah ni pulak. Aduyaii... nak duit lah tu. Dah la nak raya. Uwaaaa...

Nomad kata, 'ala rilek la Ina, pakai kete memang camni punya. Nomad dulu pon. Biasa lah tu.' Haa.. ala2 pujuk gitu.

Haiiiii.. gitu eh?


6 comments:

deaf-angel said...

the hazards of owning a car cam gini la kot

anyway,

aku nak ucap kat ko, uyi, dan sekeluarga selamat menyambut bulan pose.

eddie dewanaga said...

betul kata Deaf, kos selenggara kereta perlu ada di setiap budget bulanan, otherwise, boleh sakit kepala.

..tapi, ini mengajar kita utk lebih tabah deal dgn org2 sekeliling.

Portdy said...

TKS? takasimaya ke ?

anyway salam 1 ramadhan,
semoga ramadhan yang terbaik tahun ni

Portdy said...

TKS? takasimaya ke ?

anyway salam 1 ramadhan,
semoga ramadhan yang terbaik tahun ni

Day Dreamer said...

selamat berposa awakkkk


=)

cLina BeLedZa said...

deaf;
selamat berposer utk ko jugak!

eddie;
yup...main kutu pon bagus gak ni kan.

portdy;
hahaha.ye lah tu.
salam ramadan..semoga terbaik utk kite semua. ameen...

day dreamer;
selamat berpuasa utk awak jugak :)