FoLLoweRs

Friday, August 20, 2010

terperangkap dalam diri



heyy... sedar sedar dah masuk hari ke-10 kite berpuasa. alhamdulillah.. tahun ni sempat berpuasa.. dan bertaraweh juga(walaupon tak penuh). insyaAllah.

bulan puasa... lemau sket. tak berapa produktif. aku laa... org lain mungkin tak. sebabnya dalam ofis ni sejuk giler. tambah pulak tak makan, lagi la sejuk. aku jadi benci pulak dok kat ofis ni. sejukkkkkk..!! aku benci sejuk sejuk ni. tak tahan. pakai 2 lapis baju plus stokin pon takleh lawan. adehhh. sakit!

malam pulak, kalau bertaraweh, selesai ajer terus golek. kalau tak pergi, awal2 lagi dah pengsan. flat. naper entah. kalau keluar supper, mata ni terpejam2 tahan ngantuk.

persiapan raya? nanti dah siap baru citer. skang satu habuk pon tak setel lagi. baju, langsir, cookies, baju uyi, baju ma abah, etc.

sesekali buka di rumah. berkali2 buka di luar. sekali buke di picc. 2 kali di buffet score A. 2 kali di pizza. 2 kali di rumah dik jarr.

haih. raya tahun ni takde kad rayalah nampaknya. hm ok laa... macam tak biasa pulak ea.


bos tanyer 'betul ke awak dengan tu.. eddie tu.. eddie dewanaga tu?'

ehehehehehehe.

aku ketawa.


6 comments:

Portdy said...

terperangkap dalam sinaran ?

eddie dewanaga said...

oh my goodness, boss pun ada FB..??

kalau sejuk2 mcm tu kat ofis, jangan kata lu, Naga pun menggelupur kelaparan (dan asap rokok...).

it's going to be just fine, slow2 ujung minggu ni pegi cari baju raya famili.. or next week, gaji time.




...teringat lagu Metallica, Trapped Under Ice.

deaf-angel said...

office sejuk keluar opis panas matahari
masuk opis balik, keluar balik

last2 mc

Day Dreamer said...

eh! betul ke awak dgn eddie tu?

ermm...kad raya awak ada kt saya ni hah, nk bagi by hand. leh jumpa?
edddie tak kisah kan?

eddie dewanaga said...

Day Dreamer,

kad raya gua, lu jgn lupa bro...

cLina BeLedZa said...

portdy;
itu hanafie warren...

eddie;
bos ader fb sebab senang nak pantau anak buah. hehehe. bleh gitu ek?

deaf_angel;
betul. badan jadi lemau.

day dreamer;
eh eh..? siyes ada kad raya utk saya? mcm tak cayer... ingatkan dah lupe.

eddie;
kad raya gua??