FoLLoweRs

Sunday, August 01, 2010

majlis perhimpunan bulanan BPTV. aduhh skemanyerr saya!



aku jarang letak gambar ofis. sebab... ntah. tapi sbb aku skang ni ader kat ofis di hari ahad jam 250pm, so meh kite post skali.



ni semua budak2 unit kewangan opis aku. semuanyaa pangkat adik2. mude2 belaka.



kaki busuk.



cehh... begitu serius sekali perbincangan persatuan wanita ini.



ahakss... gua jadi tukang kasi hadiah kat Pengarah untuk disampaikan kat orang. cepat ckett wehhhh...! muke tak bleh blah!



abis majlis terus makan. lapar....! tempat saya sangat bersepah lah!


SEKIAN.

4 comments:

eddie dewanaga said...

...gambar lu makan tu sapa yg snap..??
originally candid, tak payah nak kontrol Ayu lagi dah...

cLina BeLedZa said...

makan time.. takyah ar nak kontrol.
dan dalam banyak hal aku jarang kontrol.huhu.buruk ekk...

deaf-angel said...

wahhhhh!!!!

broken_nigina said...

huhu..sy terpaksa setuju dengan statement last tersebut.