FoLLoweRs

Thursday, March 01, 2012

Beradu sekejap




Tadi cukup khusyuk aku cerita, taip panjang2 cerita2 dulu yang aku nak tulis.

Sekali save as a draft sahaja. Rasa geli pulak nak publish. Haha. Bukan cerita 18SG ataupon 18SX ataupon 18PL, tapi cerita zaman2 muda nak ke dewasa matured. Peralihan karektor seseorang disebabkan faktor umur.

Yelah, dah semakin usia meningkat ni kan, macam2 yang dah berubah. Dah tak reti lah nak pakai yang kecik2, ketat etc. Semuanya nak longgar2, labuh2. Malu. Hehe.

Arhhh. Apalah aku tulis ni.

Owhh... i need some sleep lah.

Daa.



3 comments:

deaf said...

Dari berlainan sumber aku dengar,
makin usia meningkat, kita makin kurang tido.
Kira dapat tido 5 jam gitu dah cukup..

tapi mungkin lain orang lain cara rehat dan tido dia eh.

cLina BeLedZa said...

erm.aku pon ada dgr.tp aku tak.kadang2 tido macam baby. hahaha

deaf said...

yap.
ada orang perlu lebih tido..

aku tido ni satu luxury, tapi kadang2 kalo off day, aku tido lama jugak.