FoLLoweRs

Thursday, March 15, 2012

Don't don't Don








Alahaii.. serasa nak jatuh chenta pandang pertama :)

Kan?



4 comments:

Sidratul Muntaha said...

huhuhh
ade lagi sornag ustaz aku minat
ustaz habib ali
tu lagi sedap mata memandang..
don don ni...
dah tunang der..
baya adik aku jugak.
ahahhaha
aku ingatkan tinggi..
tinggi sikit jer dari laki aku..

deaf-angel said...

who is this?
ustaz?

aku cuma tahu artis kalo artis tu 80an , 90an dan kalo artis tu famous banyak gosip kat porum atau keluar kat melodi or galaksi haha.

cLinaku said...

sidratul muntaha;
haha.. suke tgk karektor dia.ustaz, hensem pulak tu.huhu.dah lama tk tgk org hensem yg memenuhi citarasa mata.

deaf;
ha ah. another ustaz muda yg mendekati belia dgn cara dia tersendiri.
aku pn tak kenal sgt ustaz ni. kebetulan je recenty tertengok dalam tv, pastu adik2 suke dia. apa lagi, gugel lah. hehe

Anonymous said...

dah jatuh chenta ngan ustaz ekk?

patut la 2 hari ni sonyap jo, bo layan je.. =(