FoLLoweRs

Tuesday, December 05, 2006

bad hair day..

hahh..ni citer smalam..di pagi senin..teruk gak aku kena torture ngan bos penguin aku tuh! Dia marah aku kat workshop depan sumer workers...potpet2 dia membebel...biler aku try cakap to protect myself terus dia stare aku 'u listen what i want to say' Huh...2 kali bertekak dia cakap cam tu, aku diam terus la pastu..malas aku nak cakap apa2 dah...naik atas terus sambung keje aku. Malu pon ader, rase nak nangis pon ader gaks. Tapi aku buat derk jer, buat apa aku bazirkan air mater aku tu utk ciner keparat tu...huhu...! sakit ati aku..kot bende tu terang2 salah takpelah..ini tidak. Dia terus jer membebel dan membebel dan dia mmg suke membebel..mengalahkan dr fadzilah kamsah kalau dia membebel..sumer unsur2 nasihat, motivasi sumer cukup. Dan dia mmg suke nagging all the time..!

Arrhh..malas aku nak ingat pasal bos aku nikh..benci betul..lepas ni kot dia tepon takdenyer aku nak lembut2 lagi dah..abis work order...dah..! takde nak chat2 mende lagi..bukan baru skali ni aku kena marah, tapi kali ni mmg aku takleh sabar..dah la marah dgn membabi buta, depan workers sumer indon2 sumer ader, pastu marah aku tanpa sebab...marah hanyer sbb aku let the sub-con amik brg belong to them..laaa..dah brg diorang takkan aku tanak kasi kot! Actually bos aku tu takut tools dia ilang..ye la..org ati busuk..tools dia taknak kasi org..tapi tools org lain dia nak gak...abis camner!!? Huhh..mmg patut la ramai org tak suke dia..ramai dah staf benti kat sini....errkkk...benti...? Hmmm...kalo jadik ler projek abah nak bela lembu...huhh.................aiiiii...terase cam dah dok kat bawah pokok di tengah2 padang bermain seruling tua...ahakssss.....

No comments: