FoLLoweRs

Friday, December 29, 2006

batuk lagi..

herm..lama dah tak masuk blog nikh..berhabuk la jugak kot. Herm..ari ni batuk still tak baik lagi..dalam 2 ari ni setiap pagi batuk tak ingat punyer, sampai sakit perut ngan belakang aku. Batuk ni continue sampai aku takleh nak take breath...uhhh. Dada pon rase sakit dan sesak semacam jerk..isk..ini tak bleh jadi ni, seksa rase. Last2 smalam lepas makan ngan tariq, zura alin ngan uyi aku singgah 7eleven jap beli woods peppermint....arrrhhhh.....!!
Huh...dah baper tahun ekk aku tak makan ubat batuk..aku jarang batuk nikh..kalo demam pon abis kuat makan panadol jer...tapi...erkkkk..apasal tak baik2 lagi nikh....kurang pon takde..isk...sabo..sabo...

4 comments:

me,myself n all around da world said...

dpt petua dr org2...minum sedikit kicap yg dicampur limau....

p/s: tapi jgn kicap yg dicampur limau pastu dicampur pulak cili api ngn asam jawa...tu sambal cecah plak jadinya.=p

Alif Azhar said...

hihi..sabar sis..
gua pernah batuk utk sepanjang tahun...letih nanti berhenti la batuk tu.
anyway...selamat tahun baru.

Alif Azhar said...

hihi..sabar sis..
gua pernah batuk utk sepanjang tahun...letih nanti berhenti la batuk tu.
anyway...selamat tahun baru.

cLina BeLedZa said...

me,
batuk dah ilang..tapi ader effect la plak..paru2 belah kanan ni sakit biler time tarik napas..agaknyer ari tu batuk sekuat2 ati tu yg sakit tuh.
eniwei, tengkiu to the petua.

salam tahun baru gak untuk aku_sesuatu..batuk tu tak letih tapi saya yg letih..huk...