FoLLoweRs

Saturday, December 16, 2006

did i deny oneself..?

hukhuk...teringat lagi citer Titanic...smalam tgk part2 nyer kat tv3..terbayang muke Jack Dawson, alamakk sedihnyerrr...romantiknyer citer tuh..menusuk ke kalbu, menyentuh hati, meruntun perasaan menggamit memori...waaaaaaaa...........

Hikhik..aku dah takmo citer pasal citer paling mahal tuh...tu citer lama yg very nostalgic yg masih jadik peberet. Aku nak citer pasal uyi.....ahakss..uyi lagi..
Hmm...semalam lepas abis citer tuh, biasalah kitorang review balik aaa...tgh sibuk2 berciter tibe2 uyi cakap 'elehh...tengok uyi buleh buat cam Rose buat...'
Kitorang pon tengok ler.....tengok2 uyi buat cam penari ballet tuh..berdiri di atas ujung ibu jari kaki..cam Rose buat mase party tuh....huk alaaaa...cam tak cayer jer aku..she can do it!! Alahaiiii....terharunyer rase..sonoknyer rase...she's so talented..dulu dia buat macam budak2 gimnastik selalu buat tu..angkat sebelah kaki straight ke atas ..pastu duduk dengan dua2 kaki dia terbuka mendepa gitu..tapi smalam biler nak buat sebelah kaki naik straight ke atas, dah tak beraper nak lurus sangat..pasal dah lama tak buat.
Alahaii anak ibu...pandainyerrrhhh..!! hikhik...

Liza suwuh aku hantar uyi kelas ballet..hermm...bukan aku takmo hantar...kalo dia skolah kat kl ni mmg aku plan nak hantar dia..tapi she'll school kat kampung..hermm..maner la nak ader tu sumer...arrhh....ralat plak aku rase..sayang talent yg ader kat dia tuh. Kalau boleh, sumer kelas aku nak hantar dia..nak2 lagi kelas muzik...nak suruh dia blajar main piano ker, violin ker tapi si uyi ni suke gitar. Ari tu merajuk dia suwuh aku belikan gitar kapok tuh..bukan aku takmo beli, tapi kalo beli pon kitorang sumer pon tak reti main! takde saper nak ajar dia, kang nanti last2 gitar tu tersadaiii berhabuk gitu jerk..gerenti punyer. Organ yg Liza beli besday dia tahun ni pon takde dia main sangat..mula2 yer la dok melalak jer berkaraoke pastu dia panggil satu batalion kengkawan dia main sama..mmm..kalo dah ramai tu paham2 jer laaa...

Hmm..kadang rase bersalah...bersalah sangat kat uyi..she deserve to have the best..plan asal memang darjah satu aku nak skolahkan dia kat sini, tapi last2 minute dia sendiri mintak aku tukar nak skolah kat kampung..nak dekat ngan cousin dia..nisa...agaknyer dia pon rase tak ramai kawan kat sini dan lebih sonok kat kampung..kawan2 ramai...dah biasa..then she decide to skolah saner although memula dulu dia beriya2 nak skolah kat kl..hmm aku cume fikirkan untuk dia jer..esp her safety..aku pon suke gak kalo dia skolah kat kg tu at least keselamatan dia insyaAllah terjaga..can't deny that i'm worried ...lebih2 lagi sejak adik Pa nampak 'makhluk' tu....arhhhh..!
Abah ader cakap, nanti uyi darjah 2-3 buleh la dia skolah kat sini, parents aku pon bimbang kan uyi..haii entahlah..tapi sampai biler..sampai biler nak risaukan uyi? sometime feel that aku ni cam deny oneself...
arghhh...sakit jiwa kalo fikir sampai satu tahap aku akan just let it be...

ehhhh..terdengar 'my heart will go on' laa....ehihihiii....

No comments: