FoLLoweRs

Saturday, December 02, 2006

bercuti ker ...?

smalam amik abg kat pd, dia ader kursus kat saner kat selesa resort. Bawak balik abg tido kat umah nnti petang dia nak balik klantan dah.. naik ketapi, sajer nak jumpa dia alang2 dia dah dekat nikh.
Masuk jer hotel, uyi ni excited sangat..ajak aku pegi bercuti..nak dok kat hotel. Suke sangat dia. Memang aku ader janji ngan dia nak bwak dia pegi cameron highlands..tengok ler plan nak pegi mase cuti sultan selnagor nanti..kalau ader rezeki ler...hihi...di tekankan skali lagi..kalau ader rezeki..insyaAllah....
Dah nak masuk darjah satu ni mesti pakai banyak duit ni..yer la sumer nak baru..tu pon sib baik skolah kat kampung, kalau kat bandar..huh....tak tau la aku baper banyak nak kena blanjer, kot kalau skolah ciner..? lagi ler kot...
Hmm suke aku tengok gambar2 uyi tuh..tak sangka dag besar ghupenyer anak aku nikh...pandai lak dia bergaya..ala2 model..!! huhu...dengan muke dia yg selamba dan natural tuh..hii..bab bergaya ngan blakon mmg nombor satu..! Nanti aku nak scan lagi dan letak kat blog aku nikh..tadi nak scan lagi tak sempat , bz nak kire wages workers lagi, minggu ni lak turn aku clean up the office..pastu dengan call dr mamat 2 ekor tuh..saper lagi kalo bukan bos aku tuh. Tak masuk pon cam masuk, takde kat opis pon cam ader jer kat sebelah aku..iskk...
Arhhh...nak apply cuti...nak bercuti dan mmg kena cuti..nak bercuti sbb nak bwk uyi jejalan...dan mmg nak kena cuti sbb this is the first time ever uyi masuk darjah satu...masuk sekolah ...ahhh tringat waktu aku masuk darjah satu dulu...pakai kasut raya beb..!! sib baik warna putih..ader heel lagik!! ahah....nak wat camner..pusing punyer pusing jgnkan satu sungai besi, satu kl pon tak jumpa kasut skolah saiz aku..huhu..!!
Special size nikh..masuk darjah dua aku dah leh pakai kasut skolah ....tapi ader sumbat kertas sket kat depan tuh...ahaksss...hii..klakar .... ;)

3 comments:

Anonymous said...

salam sis..
sempena 'persahabatan' kita di LRO saya nak minta tolong sis..
kalau sis tak keberatan boleh tolong ajar mcm mn kita nak linkkan mn2 blog dlm blog kita.
cth mcn saya nak linkkan blog sis di blog saya.
try cari2 setting dia tak jumpa.
sbg upah saya akan linkkan blog sis kat blog saya-:)

cLina BeLedZa said...

salamz..
pegi kat edit current dalam template tu..dia dah siap programming dah, kite cume tukar2 jer..kalo tak silap under 'sidebar'. tapi jgn lupe tak sumer template ader programming camtuh, so kena tgk betul2.
hm menarik gak upah tuh..;)

Anonymous said...

huhu..kompleks
anyway..thankz.