FoLLoweRs

Friday, March 21, 2008

Liza cakap sebab aku nak elakkan mat rempit.....

Myvi Liza dah kuwar Isnin ari tu. Kaler putih.

Sukanya dia.

Jelesnya aku. Aku jugak yang belum pakai kete.

Penghujung tahun lepas di saat ghairah mensubmit segala macam dokumen utk beli kereta, teraccident pulak kat Jalan Kuching.

Nasin baik orang tak apa2. Kereta yang jadi mangsa. Tapi Liza jadi ultraman sekejap. Benjol membujur besar kat tengah2 dahi.

Panik. Rasa macam tak percaya. Dah la kete pinjam... huwaaa...!!!!

Kereta belum dapat, duit dah keluar.

Terus terpadam nafsu nak pakai kereta.

Loan lulus. Ambank call tapi aku tolak. 'Betul tak nak ni..??' 2-3 kali orang bank tu tanya.

Tak berani aku nak bawak even kancil abah kat kampung.

Serik pon ye jugak. Fobia pon ada jugak. Tensen tul.

Tapi kawan2 cakap kena berani. Kalau asyik fikir takut je, sampai bila2 pon takkan boleh bawak.

Hmm, betul jugak tu.

Masalahnya, sekarang ni aku belum berani lagi. Belum boleh lagi.

Nantilah.

Kalau boleh, aku nak bawak kete yang kecikkkkkk je. Boleh nampak kat luar semua.

Macam kete go-kart tu. Hehe.

2 comments:

rambo said...

To do is to dare!
Amacam?

cLinaku said...

Belum!!