FoLLoweRs

Monday, August 17, 2009

Biar gambar itu berkata


Otw ke KLIA utk kursus kat Langkawi.. Lama dah gambar ni, bulan April ari tu. Er masa ni kamceng lagi.



Tengok... the three stooges. Dalam flight duduk asing2, turun je terus snap gambar sama2.



Malam2 jalan kaki dari hotel ke Dataran Lang. Jauh gak tapi tak terasa sebab.. ye la jalan sama2 kan ngan kawan2 kan. Tapi balik naik cab.. tak larat arr...


Ader satu lagi gambar yang cun ala2 Titanic tapi kawan aku yang atas sekali tu dah terdelete. Huh!




Tak boleh expose banyak2. Tapi ada gambar kat atas tu merupakan salah satu kenangan antara kami yang dah tak jadi 'kami' lagi. Hukhuk. Dunno what happened. Takmo tulis banyak, cakap pon tak guna tembak pon tak kena, biarlah rahsia yang dia rasa nak rahsiakan sangat.

5 comments:

Portdy said...

one picture tell thousands stories...

ada gambar yang seronok kita tengok,
buat kita senyum, semangat...

ada gambar yg belum bukak lagi kita dah dup dap dup dap....dah bukak berparut pulak hati huhuhu...

macam lagu Photograph-Def Leppard bilang...
"Photograph - all Ive got is a photograph
But its not enough"

eddie dewanaga said...

"Every memory of walking out the front door
I found the photo of the friend that I was looking for
It's hard to say it, time to say it
Goodbye, goodbye

Look at this photograph
Everytime I do it makes me laugh..."


...kalau Portdy dah quote Photograph versi Def Leppard, gua quote versi Nickelback pulak...

*ada hikmah jika yg kita inginkan itu terhalang dan tak menjadi, mungkin jodoh tokey kilang beras jugaklah cik siti ni ye.

Anonymous said...

“Photography is a way of feeling, of touching, of loving. What you have caught on film is captured forever... it remembers little things, long after you have forgotten everything.”


DIA kah pelangi indah itu?


:)

DD

Anonymous said...

“Photography is a way of feeling, of touching, of loving. What you have caught on film is captured forever... it remembers little things, long after you have forgotten everything.”


DIA kah pelangi indah itu?


:)

DD

cLinaku said...

portdy,
yg dup dap dup dap tu yg best tuh!

eddie,
ini betul2 kawan sahaja lah.tokey beras tu ceriter lain.

DD,
iskk.. bukan lah.!!
Pelangi tu amat indah.Tak berani nak expose kat sini.Biar dia di tempatnyer.