FoLLoweRs

Friday, February 12, 2010

balik kampung yeay!

hm next week cuti. balik kampung seminggu. buat kenduri aqiqah mel, esok tu buat besday uyi.

esok pagi2 sebelum subuh aku bertolak sama ain dan alin. erk. neves gak sbb pertama kali balik kampung dgn mendrive kelisa aku.

takut.

sebelum ni jadi penumpang, kali ni aku drive sendiri. awal2 lagi aku dah pilih alin sebagai co-pilot sbb dia tau tau cket bab2 jalan ni kot.. huhu.

aku akan drive sepanjang perjalanan dari kl ke kelantan ni. atau tukar sat ngan alin masa kat highway. aku tak konfiden ngan dia lagi sbb dia baru dapat lesen. ceh. walhal aku pon bukan reti benor memandu ni. harapkan semangat kental bak satria baja hitam je.. nak balik kampung jumpa uyi disamping pertama kali drive sejauh itu. excited gak.

tambah teruja biler hanya kami bertiga, si anak dara tanpa melibatkan lelaki. awww.. anak dara gitu.

before this dik jarr beriya2 ajak abang ipar dia a.k.a nomad temankan aku. sbb dia tak konfiden ngan aku dan takut apa2 jadi nanti. tapi aku tanak sebab aku rasa nak uji kebolehan aku. lagi pulak aku ingin menjaga hati seseorang yang ingin aku berdikari dan yakin pada diri sendiri. sayang punya pasal maa.... tapi tak taulah dia perasan ke tak sebahagian apa yang aku buat ni adalah demi dia. cewahhh..!

well, doakan semoga aku selamat sampai kampung dan balik kl kerja semula.


jom cuti!

4 comments:

eddie dewanaga said...

have a safe journey ahead, and enjoy the time off...!!!

cLinaku said...

thanx eddie. jumpa kat kg yea..!! ;p

Day Dreamer said...

happy cny,
drive safely and have a nice trip.

if ngantuk or penat, berenti je kt mana-mana & rehat kjap.


=)

www.galeriblues.blogspot.com

cLinaku said...

day dreamer,
awak pon sama!