FoLLoweRs

Thursday, February 11, 2010

penyedap rasa

semua yang berlaku dalam hidup kita adalah ketentuanNya. sudah tertulis. ada sebab2nya.

Tapi itu tak bermaksud kita serah bulat2 kan? bukan alasan untuk kita selalu berkata, ini adalah suratan.. adalah takdir... dah Tuhan kata jadi.

kalau bukan kita sendiri, siapa lagi nak ubah nasib diri sendiri kan? siapa lagi nak usaha kalau bukan diri sendiri kan?

Tuhan pon tanak ubah nasib kita kalau kita sendiri tak cuba dan usaha nak ubah. tak kira dalam aspek apa sekalipon.


Wang ringgit boleh dicari.... na na na.....

*ini tahun adalah tahun untuk berjimat cermat. yeayy..!



3 comments:

Orang Depan said...

Jimat cermat konon... Baru beli bag baru... Jimat la sangat... ;p

cLinaku said...

oiit org sebelah.. ehh org depan,
ehehehee...itu beg bukan pembaziran beb... tu keperluan. u see my beg is like a.. tak macam beg dah.buruk.huduh.takde selera.hekhekhek...
padan la takde org ngorat aku, beg aku buruk rupanya.wakakaka...!!

broken_nigina said...

yang boleh diusaha boleh la.yang tak boleh memang tak nak jawapan tu jugak la..dah suratan,apa boleh buat..