FoLLoweRs

Wednesday, February 24, 2010






macamaner nak lepaskan sesuatu yang bukan milik kita.....?



8 comments:

eddie dewanaga said...

teruskan berlari dan jangan toleh lagi kebelakang...



kan Gina kan...???

cLinaku said...

berlari? boleh...

tapi.. nak berlari ke arah maner?

broken_nigina said...

tak payah buat apa-apa.let it be.

Portdy said...

Hmm saya juga pernah di sini...

yom layan lagu ni sis,



BUKAN MILIK AKU – XPDC (Js Kevin)

Aku berhampiran
Suasana hampir gelap
Aku disini
Berlumuran pahit manis
Didalam titian menuju
Hujung dunia

aku lagi hidup
Hanya mampu melukiskan
Namun kenyataan
Sudah pasti penentuan
Didalam aku mengejar satu
Impian dan harapan


c/o

Walau sehari kukecap
Semua ini
Penuh pengalaman mengisi hari
Nasib menanti kuserah pada yang satu..
Bukan milik aku tanpa restumu


kau bukan milik ……. milik aku
Bukanlah milik …….milik aku
Bukanlah milik……. milik aku

Bukan milikku kau bukan milik ku…

cLinaku said...

hm susah.. bukan tak boleh tapi bukan mudah untuk lepaskan sesuatu yg indah...
tapi andai itu bukan milik kite.. nak buat macamaner kan.

deaf_angel said...

kalo milik orang lain, then kita carik sesuatu yang belum dimiliki sesiapa..

tapi kalo bukan milik kita, tapi jugak bukan milik orang lain...

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

buka gengaman tangan tu.. toleh kearah lain.. cari sesuatu yang bukan milik sesiapa dan gengam kat situ pulak.. kalau tak jumpa sesuatu utk digengam biar jer terbuka.. kalau gengaman tu kosong ..ada la yang akan datang mengisinya... heh..

cLinaku said...

deaf;
errr... eni suggestion? lol.

ardzmarn;
walkam..
rasa letih dan malas nak start genggam balik.kalau lepaskan genggaman yg ni..rasanya sampai biler2 pon takkan genggam apa2.