FoLLoweRs

Thursday, February 11, 2010










cantiknyer... aku jakun cket tgk pelangi ni. rasa macam berada dalam sebuah citer dongeng je. kalau ader pelangi, aku rasa best giler. seronok tak terkata. rasa nak dok bawah pelangi tu lama2. tak bergerak.

tapi gambar kat atas tu bukan aku yg snap. bukan kat belakang umah aku. aku pon tak tau kat maner.

last pelangi yg aku tgk setelah berkurun2 tak nampak adalah semasa balik dr Pangkor ngan budak comel. teruja giler! paling best sbb ujan rintik2 dan lepas tu pelangi tu ilang. ghaib. pehh.. lagi bertambah tahap kejakunan aku. huhu.

tapi perasaan jakun itu kadangkala seronok. dan amat indah. sebab aku rasa macam kanak2 ribena. berlari2 sambil tunjuk pelangi. takde rasa malu, takde rasa segan, macam takde apa2 masalah. free. bebas. weiss.. masa kecik dulu takut woo nak tunjuk pelangi. takut jari kudung!

kan best kalau kat satu2 tempat tu kompem ader pelangi.

No comments: