FoLLoweRs

Wednesday, April 28, 2010

;(

lately rasa bosan. terkadang rasa sedih dan sebak.

balik rumah org takde. layan adamaya sorang2. lepas tu mandi. semayang maghrib. tunggu isyak. kadang2 terbabas terus tertidur. kadang2 dah tidur dik jar call. ajak datang umah makan. dia masak. takpon ajak gi carrefour. atau kuar makan.

selalunya aku tak pegi. malas. malas nak bangun, malas nak tukar baju. kadang2 aku pergi. pergi sebab ader mel. nak jumpa dia. nak main ngan dia. boleh jugak hilangkan tensen.

macam semalam. ngam2 lepas maghrib aku tidur. dengan muka tak cuci. tak mandi! takpe, aku tak berpeluh pon lagipon semalam sejuk. ngee... dan terlepas siri desperate housewives. grrrr......

kadang2 aku mencari kawan. teringin nak ajak lepak2 sembang2. tapi tak available pulak. tu lah, dah bosan tahap cipan baru nak cari kawan ye tak? yang ado, sumer tak leh pakai. last2 text ajelah.

dah seminggu aku tak joging. rindu nak berpeluh2. takde geng. adik aku da start keje, tak dapat nak teman kakak lara dia nikh.

dan dah 3 hari jugak rasa nak demam tak demam. tekak sakit. hati sakit. semuanya sakit.

kat ofis pon rasa nak menjerittt ajer. sana sini org sembang macam2 hal. arghh... naper gua rasa tensen sangattt..!!!


2 comments:

gohku said...

Wehhh takde pon ajak aku .. tunggu gak kot2 ko nak ajak kuwar nyembang2 minum2 ker... text lagi lah takde.. hehehhe

cLina BeLedZa said...

eh yer ker...?ekekekekeeee....
aku ni agak pemalu sebenarnya. kwang kwang kwanggg...