FoLLoweRs

Thursday, April 29, 2010

what u give u get back.



tak semestinya sebab sedih kita akan menangis. sebab sakit hati pon kita akan menangis. menangis bukan sebab rasa sedih tapi sakit hati yang teramat yang tak dapat lagi ditahan dan dibendung, terasa sekeping hati yang kecik dan naif ni dicucuk, dicarik2 dan ditikam bertubi tanda berdarah. sakit! geram! dan membuahkan amarah.

lantas air mata mengalir... menangis sebab geram dan sebab hati terasa bagai dicucuk duri yg maha tajam. sakit sangat! air mata mengalir dan mengalir... tanpa henti. tanpa diduga terus menjadi satu esakan dan tangisan yang sangat menyedihkan hati dan perasaan.... sedih sangat!

dan terus mengongoi keseorangan.. kesepian.. kesedihan. mengenang nasib diri barangkali. kenapa...... kenapa ini yang harus kuterima? kenapa kau buat aku macamni..? kenapa..??

persoalan demi persoalan menerjah sehingga menyesakkan kotak fikiran dan tak mampu untuk diterima lagi. sedihnya terlena dalan linangan air mata... sangat pathetic....

dan mulakan hari baru keesokan hari dengan muka yang sembab, mata yang bengkak.

owhhh.. bodohnya aku semalam....!


2 comments:

Portdy said...

hmmm..





gua akan doakan sis ok....
keep strong n rock n roll!




P/S: masa gua depression era dulu gua selalu mengadu dengan Nya dalam Solat Dhuha, so setiap pagi tu cilok masa sikit g surau opis solat jap,
rasa mulakan hari macam lapang jek, buleh cuba mana tau ok atau kalau memang dah buat keep on ! IMHO

cLina BeLedZa said...

portdy,
thanx.
aku perlu cket lagi masa. bile aku da ok nanti.. insyaallah. aku takkan toleh benda yg aku da lepaskan...i will i will.