FoLLoweRs

Tuesday, April 27, 2010

kata hati

rasa menyampah kan berdepan dengan org yang berpura2.

kalau tak suka kenapa tak cakap terus terang? kenapa mesti berpura2 seolah kite masih teman baik walhal jauh di dasar hati sekuman pon kita ni dah takde nilai.

kenapa mesti nak cube berlakon tahap dewa kitalah teman paling setia dan rapat kalau dalam kotak fikiran sebenarnya takde pon anggapan sebegitu?

teruk sangat!

kenapa mesti berpura2..??

ntah!

mungkin tak sampai hati nak kecewakan hati orang, jadi jalan terbaik adalah berpura2 sedangkan dalam hati Tuhan saja yg tau.

sakitnya hati berdepan dengan situasi macam ni. kesal sangat rasa.

sampai bila agaknya sanggup berpura2 menutup rasa hati? sampai dah tak tertanggung dan semua rahsia sebenar pecah? waktu tu semua akan terbongkar? waktu tu barulah seribu cerita akan terluah. kenapa tak berani luahkan sekarang dan terus nak berselindung...


haihh.


9 comments:

broken_nigina said...

kita angkat kaki dulu la sis sebelum muka kita kena kaki.

cLinaku said...

gina,
bukan tanak tapi kaki gua rasa berat.
nak buat camner??

Portdy said...

kalau g2,

cubalah buat reverse psycho, orang pura2 kita pun pura-pura lah berpura-pura....

cLinaku said...

portdy,
macam best idea tuh..
tapi nnt last2 aku benci diri sendiri sbb berpura2.hahaha..

Portdy said...

ni skill sekali sekali guna ...

for survival.

ala orang jahat hati busuk buleh guna, apalah salah kita guna ke arah penambahbaikan ? ceh !

cLinaku said...

hahaha....
yo lah tuu....!

broken_nigina said...

berat nak angkat kita seret..

cLinaku said...

gina,
aduhh...
sakit tu bile terpaksa seret. luka!

gohku said...

setiap manusia dilahirkan berbeza sifat dan sikapnya.Don't expect them to be like what you want them to be, but accept them the way they meant to be: Remember dats and keep it in ur mind 4ever..