FoLLoweRs

Friday, April 09, 2010

miserable.

pagi ni gerak dari ofis pukul 635am dengan takde rasa apa2. fikiran kosong dan beterbangan macam kapas. sangat ringan. terbang dan terbang tapi takde destinasi yg tetap.

jantung aku berdegup perlahan. tiba2 perasaan aku rasa sayu. otak aku rasa lemau. sedetik aku terasa seolah aku sorang je memandu kat jalan raya yang dah mule bising tu. signal pon lupe nak bagi. arghh... ni yg nyampah ni bile berangan dalam kete. opss.. aku tak berangan. tapi menerawang dan layan diri sorang2. eh .. apa bezanya kan.

cis. kenapa la permulaan untuk hari ini sangat tak mengembirakan. bangun dari tidur pagi tadi hati aku langsung tak merasa apa2. tak rasa marah atau suka atau benci atau sayang atau gembira atau menyampah. takde perasaan apa2. tidur semalam pon dengan muka yg tak dicuci bersih. malas.

tapi hati aku berkata sesuatu. aku tahu sebab aku terasa sesuatu. tiba2 aku rasa bagaikan melukut di tepi gantang pulak... :(

owh... patutlah aku berperasaan sayu pagi tadi.... terasa macam aku ni terhegeh2 untuk sesuatu tanpa aku sedari.

akukah..??

6 comments:

Anonymous said...

haha.. x abis2 dengan ayat jiwang karat dia..!!
hahaha..=)
*budak comel.

cLinaku said...

eleehhh.. gelakkan org pulak.
eh lama tak nampak..maner ilang?

budak comel..??


*wink*

Anonymous said...

macam maner lama x hilang,fb dgn ym dah kena blok..mmg lama ar menghilang..hohoho..=)
*hp probs lagi..hilang suma no.
waaaa...=(
*budak comel

cLinaku said...

wakakaka... padan la dgn muke kan.asikkk la on9 fesbuk.

hp prob?
best tak kena ngorat? huhu.

*budak comel.?? isk iskk...

broken_nigina said...

huhu..apasal kita asyik sama je sis?takde luck ah bab cintan cintun..

gohku said...

EHhh tak tahu skrg dah drive sendiri g opis rupanya...