FoLLoweRs

Monday, June 21, 2010

Hari ni Rejab 8



aku teringin nak letak gambar aku yang terbaru kat sini. rambut aku sangat panjang. rasanya, ni lah yang paling panjang kot. tak lurus, tak jugak curl. tapi dik jarr cakap rambut aku sehat. agaknya sebab aku selalu apply lendir daun bunga raya. dan setiapkali ke tasik permaisuri, aku selalu curi2 curi daun bunga raya kat situ. sambil2. hehe. sambil nyelam minum air.

terbaru, sebab dah lama tak joging, ada sepohon pokok bunga raya yang sangat rendang kat sebelah ofis ni dah jadi mangsa. aku rembat sekali dengan bunga2 dia.

aku baru dapat satu tarikh yang sesuai nak potong rambut ni. lepas raya. hehe. so takde istilah rambut raya or whateverlah kan.

aku nak start berdiet. nak start joging. dah sebulan lebih rehat. badan dah rasa naik. lemak dah tersengih. lengan, peha, betis dan kawasan2 seangkatan da tak pejal. lembek. adehh. dah lama sangat tak exercise. badan pon asik lenguh2, lemah. tak fit.

uyi dah start sekolah semalam. rindu sangat kat dia. dia pon rindu kat aku. hari2 call suruh aku balik cepat. anak aku tu dah besar. dah tinggi. dah takat mata aku dah. fuhh. setahun dua lagi kompem sama tinggi ngan aku.

hermm.. sebelum ma ngan uyi balik, ada jumpa encek angel sekejap. ada perubahan dalam diri dia. aku seronok. dia memang baik, dan dia sangat baik. aku rasa.... hehh. entah. alhamdulillahh...

Ya Allah, tenangkan dan lapangkan lah fikiranku. ameen.....


6 comments:

deaf_angel said...

ko bebaik kat tasik permaisuri tu

banyak cctv tau

kena tangkap kang petik daun sana petik daun sini

cLinaku said...

eheheheheheeeeeeee.....cctv ea? gay ngan apek tua banyak laaaaa..:p

Anonymous said...

haha~
gay pon laki gak~
mana tau tetiba dia berubah fikiran ke~
haaaaaa~
bahaya jalan sowg2..
bawak ar budak chumil sekali ke sana~
hoho..=)
*budak chumil*

cLinaku said...

elelelee..
budak chumil tak berani nk datang! :p

Anonymous said...

haha~
pasnh try ar ajak lagi skali~
gerenti dia datang~
konfem~
janji jgn awal sangat~
hoho..=)
*budak chumil*

Day Dreamer said...

'budak chumil'

owh....ni ke peneman awak skrg? =)