FoLLoweRs

Wednesday, June 23, 2010

semalam yang hangat



semalam tengah malam aku nangis... sorang2.

dalam hati aku terdetik.... aku takkan tua. aku takkan berkedut. orang takkan lihat wajah tua hodoh aku. aku sendiri takkan berpeluang menjadi tua. sebab aku akan mati muda. lum sempat tua!

aduyaiii... sadisnya.

cube tidur dalam kul 11. desperate housewives pon tak sempat layan abis. tak selesa. terus masuk bilik... lelapkan mata. bila da lena sikit, ia datang lagi. menyerang.

aduh. terpaksa lawan mata yang ngantuk tengah sedap2 tidur tadi dan jugak ketidakselesaan yang mendatang.

agak lama... sejam.. dua jam... bila dah reda sikit aku kunci pintu bilik. jangan saper2 masuk bilik kacau. padam lampu. mengerekot tidur kat bucu katil. ujung2.
esok kalau tak ok, aku nak pergi klinik. lantaklah. mc lah esok.

teringat kat uyi. dekat 2 pagi. mesti dia dah tidur. sedihnya rasa.

sakitnya. kenapa ni.. kenapa ni. sakit apa ni. nak mati ker? ada terkena penyakit kronik ke? maklum la.. usia dah 3posen. macam2 masalah.

rindunya kat uyi. jauhnya dia. kesiannya dia.

hidung rasa sakit. sempitnya lorong bernafas. sesaknya dada. lama2.. mata makin berat... arh.. tidur la. cubelah lelapkan mata sambil merengek sorang2.

zzzzzzzzzz.....

5 comments:

eddie dewanaga said...

pegi jumpa doktor beb, recently byk foreign disease yg merebak...

deaf-angel said...

remember

a man go to do what a man got to do, for your case, a mom got to do what a mom got to do.

carik rezeki.

cLina BeLedZa said...

eddie,
dah pegi semalam. doktor suruh datang 2 minggu lagi, amek urin test sekali lagi.

deaf,
hmmm... itu wajib.

Anonymous said...

awak,

naper?

urin test? dadah ke? pregnant? kencing manis? steroid?

jumpa doktor tau!

portdy said...

get well soon...