FoLLoweRs

Friday, December 21, 2007

Lepas gian.

Balik dari rumah mak mertua aku lepas maghrib, singgah South City jap. Fun fair lom start lagi. Uyi frust!

Tak dapat fun fair, ajak layan karaoke. Entah saper punyer suggestion aku pon tak pasti.

Arrive home dalam kol 9 lebih. Letih laaa.. Tak larat rasanya nak berkaraoke. Dah la smalam tidur lewat. Masak rendang punya pasal. Cewaaahh.. masak rendang gitu. Huhu.. cam tak cayer jer. Tapi apapon rendang ma buat lagi sedap. Nymmmmm...!

Sebab tak larat, aku cakap kat uyi nyanyi kat karaoke box je lah. Lagipon, kitorang bukan nak nyanyi sangat, letih aa nak menghabiskan masa berkaraoke.

Nasib baik la uyi memang hanya nak nyanyi je. 5 lagu ok? Angguk. Set.

Hehe. Memang sajer nak lepas gian la budak ni. Suka betul dia nyanyi.

Lepas tu lepak kejap kat mcD Tmn Connought.

Lepas tu, balik.

Nak tidur malam tadi, aku terfikir. Sekolah dah nak bukak. Dah nak masuk bulan 1. Arhhh... dah nak kena hantar uyi balik. Tiba2 hati aku jadi sebak. Sayu. Takut. Uhhhh... aku sedih. Aku berdebar.

Aku rasa nak nangis.

4 comments:

Siberkop said...

Jangan nangis. Berkaraoke pun ok.

Ok, nasihat di atas takleh pakai.

Jangan nangis...

the artist and i said...

Nangis je.. at least lega sket.

Jorji said...

nangis je...i hari tu nyaris2 nak nangis!...sebbaikkk LK dah balik semula.

Mesti nangis punyalah!

Hann Haidar said...

hye dear.

uyi sehat ?