FoLLoweRs

Friday, December 21, 2007

Salam Aidiladha

Semalam beraya di rumah mak mertua aku kat Subang. Dapatlah uyi jumpa nenek rock dia kat sana di samping sepupu2 serta auntie2 dia.

Seronok jugak la dapat jumpa diorang. Ye la, dah lama tak jumpa. Anak along, si Rina ngan Sara besar ya amat!! Hampir tak cam aku!

Si Sara yang masa kecik dulu amatlah debabnya dah besar dan cerdik. Rina plak toksah cakap la, besar dan tinggi mengalahkan aku dah tentu. 3 lagi anak along aku tak pernah jumpa. Hmmm.. begitu lamanya tak jumpa dia.

Angah takde. Mak mertua dia datang. So, aku tak jumpa la dia ngan 3 hero dia tuh. Adeq, anak bongsu mak mertua aku plak dah kurus. Dulu dia ni tembam, tapi cute la. Putih melepak lagi.

Nak citer apa ek... takde lah! Tu je. Cuma kunjungan hari raya membawa uyi yang dah nak balik kampung esok. Hah!? Uyi dah nak balilk ehh...??! :(

No comments: