FoLLoweRs

Thursday, April 24, 2008

Hari2 baju kurung. Baju kurung hari2.

Yeah. Sebab itu yang membezakan orang kerja gomen dengan kerja swasta. Dressing.

Aku mula rasakan tidak selesa.

'Isk... ko tau tak, tak best la pakai baju kurung hari2. Susah nak bergarak. Rasa macam .. tersekat. Rimas. Macam tak best aar.'

Aku mula rasa tak best. Sebab aku dah biasa berseluar waktu kerja. Kalau hari Jumaat aku try pakai baju kurung. Ikut mood.

Bukan aku tak suka baju kurung. Aku suka. Terutama time raya.

Tapi bila dah kena pakai hari2, ke'best'an tu jadi kurang. Macam orang jugak. Hari2 ngadap naik lemau.

Sebenarnya, bukan satu masalah besar. Memang. Cuma terasa perbezaannya. Alah, lama2 biasa la ek?

Cuma, aku kurang senang dengan komen begini:

'Ha'ah, ko nampak tak cun la pulak selalu pakai baju kurung .. cam tadi.'

Ampeh.

3 comments:

pjoe said...

org comel
pakai apa pun tetap comel

YAKIN BULIH!

broken_nigina said...

ayu gitu..
hehe..
:)

cLinaku said...

ngeee....ngeh ngeh ngeh..!