FoLLoweRs

Tuesday, April 12, 2011

Dentist mana satu nak pergi ni...?




Punyalah lama.

Seingat aku, dalam bulan 12 tahun lepas aku melarikan diri dari klink gigi itu. Selepas doktor cantik tu bagi 2 pilihan, samada nak tampal ataupon boleh juga cabut.

Aku kena realize yang aku ni penakut jugak sebenarnya. Hehe. 'Ok doktor, bagi saya fikir dulu ek. nanti karang after lunch saya datang balik yea. Boleh tak?' Doktor tu angguk.

Harem!

Dan semalam aku dah dapat keputusan. Dan dah buat keputusan. Aku nak tampallah gigi geraham ni. Survey dalam beberapa bulan ni mengatakan tampal tak sakit sangat. Cabut lagi seksa. Orait.

Dan aku dah dapat tarikh nak jumpa dentist tu. Sebelum 24 April ni. Takde sebab. Cuma nak pergi sebelum aku out station minggu berikutnya. Taknak menyusahkan diri sendiri kalau sakit gigi kat tempat orang nanti.

'Ibu ni dah tuo2 pong baru nak cabut gigi ker?' Uyi cakap.

Perasaan? Rasa lega cket sebab dah ada keputusan. Nak tampal dan pergi sebelum 24 April ni.

Err.. tapi, tapi kan aku taktau lagi nak pergi hari apa. Ada 12 hari yang perlu aku pilih sebelum sampai ke tarikh 24 haribulan tu.

Arhh.. tiba2 rasa goyang nak jumpa dentist.



2 comments:

Day Dreamer said...

pegi je,

if perlu cabut, cabut je. takde sakitnyer pon. mcm kena cubit kat montot je, pastu hilang la.

if perlu tampal, then tampal. tapi every 6 bulan ke pegi cx, sbb takut tampalan tu tanggal. pastu if minum air panas sgt org sejuk sangat...nyilu nyer...mak aiii....sampai ke urat kepala.

go gal....go!!

cLina BeLedZa said...

ngeeeee...riii...!