FoLLoweRs

Thursday, April 21, 2011

Kata kawan...




Aku tak pernah jatuh cinta dengan suami orang. Jatuh suka adalah. Ala.. bukan apa2, kadang2 jalan2 tertengok mamat hensem. 'Ngee.. suami dia hensem lah.' Ha camtu jer.

Setakat aku berkawan dengan yang bergelar suami orang ni, tak pernah pulak aku ada simpan apa2 perasaan. Never. Sebab, itu hak orang.

Dan aku cuma berkawan sahaja.

Tak salahkan kawan dengan suami orang. Kalau ianya setakat melibatkan bukan perasaan. Mungkin kawan ofis, kawan sekolah, kawan lama etc.

Tapi keluar makan dengan suami orang salah tak?

Ada kawan kata salah.

Ntah. Aku dah malas dan tak reti nak berbalas2 fahaman dan pendapat. Bla bla bla.. aku iyakan ajer salahnya keluar makan dengan suami orang ni, unless kalau kau beramai2.

Jadi, aku sedang cuba shortlistkan kawan2 yang ada. Buat masa sekarang, list suami orang disenarahitamkan. Buat masa sekarang.

Susah jugaklah kalau macam tu. Sebab itu kawan2 aku. Haih.

Tapi kata2 kawan aku tu ada benarnya. Sebenarnya, memang betul pon. Aku pon tau, ada logiknya.

Nasib baiklah masih ada lagi kawan2 aku yang belum berkahwin.


Err kalau diorang dah kawen satu hari nanti camaner?

Huhu.



5 comments:

rosejack said...

sbnrnya sis bknnya slh nak kluar mkn n bkawan dgn suami org tp sbaiknya bkwn biar ada btasan n keluar mkn jgn bedua biarlah rmai2 bkn apa utk mengelakan fitnah...sy faham pd sis mmg hnya bkawan tp dah lumrah dunia manusia ni akn pndg nagitif dl sblm pndg sudut positif....sy mmg jrg bebual dgn sis wlupun kita 1 tmpt tp sy faham sis melalui setiap post d blog sis...

cLinaku said...

thanx rose.
i know u r nice person :)

broken_nigina said...

huhu.
salah erk keluar makan berdua?

gohku said...

weh lina.. jg nkuwra berdua ngan suami org ok.. kuwar berdua ngan aku takper.. hehehhhe jomm ngeteh

cLinaku said...

gina,
err... ntah! bergantung lah kot.

gohku,
asik jom jom. Moh ler..!