FoLLoweRs

Wednesday, April 13, 2011

Pencinta




Tukar rumah baru, sekali shoutbox aku dah dekat mana daaa.... nyorok kat mana ntah.

Payah. Tak nampak.

Dapat lelap 10 minit tadi dah ok. Bangun2 je terasa nak dengar lagu ni.

Layan jap.






Kau melodikan sebuah lagu cinta
Dan hari ini aku mendalaminya
Nyaman terasa ketika beriring bersamamu
Redup cuaca di sekeliling

Di air tenang ku lihat keriangan
Dan segalanya itu untuk siapa
Pasti ku tujui jalan menghujung satu haluan
Engkau dan aku akan bersama jika sempurna

Satu dan dua dengan keredhaanNya
Halakanlah aku jalan yang sentosa
Di sana kiri kanan yang tersenyum kepuasan
Barat timur dan utara bawalah kemana saja

Dulu kala aku kelam dalam pahit suasana
Lagi sempit lagi beku hilang arah titian
Dulu kala aku rindu belai kasih sayangmu
Hari esok mungkin ada hari yang bercahaya
Itu nasib perjalanan seseorang pencinta


2 comments:

Eddie said...

...tak ramai yg tau kewujudan lagu ini, cantik susunan kata2 dan melodinya, lagi satu lagu Maya Persada.

cLina BeLedZa said...

eddie,
eddie..?
ha ah. lama2 layan lagu ni rasa nak nangis pon ada.