FoLLoweRs

Tuesday, April 19, 2011

Ke dasar cintamu.




Cuba percaya sikit, kalau dia memang bukan untuk kita, thats mean memang bukan lah. Tak kira macamaner sayang gila babi kat dia.

Cubalah faham, kita bukan siapa2 untuk duduk dalam hati dia walau dulu kitalah permaisuri. Hey, hati manusia berubah kan?

Cuba terima, kalau dia memang tak sayang kat kita, tak kiralah macamaner baik dan kasih sayang kita curahkan pada dia, tetap tak dapat beli cintanya.

Dan cuba mengerti, kisah cinta kita dan dia sebenarnya dah lama berakhir... :(







kita seiring sekata
melihat dunia
dimensi yang sama

dalam salah benar juga
dan di dalam benar
oh tersalah juga

kerana asyik dan rindu
ku mabuk sepanjang waktu
tenggelamlah aku ke dasar cintamu

seribu tahun tersiksa
sesaat lupa segala
sesaat di dalam dakapan sinarmu
kekasihku


2 comments:

broken_nigina said...

kita ni kadang-kadang memang tak reti-reti nak reti.
bukan kadang-kadanglah.
selalu.

cLinaku said...

kanaper kite macam tu?