FoLLoweRs

Friday, April 08, 2011

Maaf saya tak sengaja!




Boleh tak aku letakkan nombor hp aku kat kereta? Dengan note 'Hubungi saya jika saya telah memblocking kereta anda'

Semalam aku lupe! Aku tarik handbrake. Tak pasal2 dapat surat centa. Mujur bukan surat maki hamun. Tapi tak tahulah.

Goshh...! Rasa bersalah sangat. Rasa nak tampar pipi sendiri pun ada. Apasal careless sangat nikh. Camaner bleh lupe? Aduh. Kesian pulak kat driver tu, aku dah menyusahkan dia.

Double parking memang dah sangat biasa kat area rumah aku. Kat ofis pun kadang2. So, aku memang dah biasa tak tarik handbrake, tapi apasal la semalam bleh lupe.

Haiyya... sudah tua, sudah tua.



2 comments:

Day Dreamer said...

hmmmmmmm.....

deaf-angel said...

first time aku come across tinggalkan no hp kat dashboard ialah masa tengok bola ngan kawan2 aku kat stadium..
ingat lagi siak, syok2 boo kat referee dan thailand ( aku ingat lagi lawan thailand ),
kawan aku tinggalkan kita,
eh dia pergi mana tu?
ooo kena gerakkan kereta...haha