FoLLoweRs

Friday, April 15, 2011

Ini adalah kali pertama saya tulis tentang awak. Atau mungkin kali kedua.




Mesej.

'Salam, marlina. Awk ape khbar? Nk tnya sesuatu bleh tk...?'

'Sy.. Err, cantik blog awk.. Merah tanda berahi dan love huhu.. wow'

'Mcm nilh, sy nk tnya... Selain sy, awk ada tk kawan lelaki yg lain.. Yg rapat atau lebih rapat dari sy, bkn ape sy cuma nk pastikan yg adakah org didlm blog itu... adakh sy org yg awk maksudkn itu... ??????????????????????????'

'Klau bkn sy maka itulah... yg lebih merisaukan sy, ina. Heh, skarang sume dah nmpak jelas.. Hehe, memang salah sy selama ini. Biasalh, manusia katakan :)'

'Rupanya selama ini sy hanya syok sndiri sjelah... hehe, biasalh.. manusia, clina... Manusia :)'



Ok. Aku harus respek dia sebab tak jemu2 follow aku dari zaman aku berTagged, masuk fesbuk, sehinggalah dia berjaya cari blog aku.

Entah di mana salahnya, aku tak pernah jumpa dia. Mungkin inilah yang orang cakap, takde rezeki, takde jodoh.

Untuk awak, saya mintak maaf yea.

Jangan lakukan apa yang kita rasa tak boleh.



6 comments:

Day Dreamer said...

wow!

=)

cLina BeLedZa said...

sukanya dia..:/

Day Dreamer said...

errr...

kagum lerr!

cLina BeLedZa said...

naper kagum?
bukan awk suke ker..?

Day Dreamer said...

suker naper?

ermm...tp bagus jugak la if secara zahirnya org len nampak saya suker, saya happy, saya takde problem. so, dorg takkan susah hati.

if dorang nampak saya duker, nampak saya sedih & lemau je, nampak serabut & lengai je....mungkin ada yg riso.

kan?

saya tak maksudkan awak la. mak saya ke, kawan kawan saya ke, adik badik saya ke. =)

cLina BeLedZa said...

suke le coz saya tak jadi burden awak lagi.
hurmm.