FoLLoweRs

Thursday, January 11, 2007

citer dulu..

balik keje bosan, pegi keje lagi la bosan, kat tempat keje membosankan, tengok muke boss huk alaa bertambah2 bosan...warghhhh...apsala bosan sangat nikhhh...!
Teringat mase aku form 4, aku conteng2 sekeping kertas tuh 'boring...boring..' Pastu siap ader reply plak...hehe...abg alid...my secret admire tulis...apa ekk dia tulis lupe dah, tapi lebih kurang camni la...'biarlah bosan tu ader di sekeliling kite sbb dah lumrah idup...' hermm gitu ler lebih kurang.

Hermmm..abang alid....my luv at first sight...aku masih boleh terase lagi debaran halus kalau tengok muke dia..aku boleh feel dengan jelas sekali perasaan aku tika itu...dan aku boleh merasai lagi kegilaan yang ntah tahap apa ntah mase tuh..betul la org cakap, cinta pertama tu mmg sukar dilupakan, sukar di ungkap..dan seolah menjadi satu kegilaan..hehe..memang aku giler tul time tuh..minat giler kat dia sampai masuk persatuan yang sama ngan dia dan kebetulan satu pasukan sukan yang sama, sama2 dipilih jadik salah satu AJK tertinggi..kelab yang sama..dan paling takleh lupe tatkala berpaling ajer....huk alaa...dia ader kat blakang aku..lantas tersenyum....mak aiiiihhh..memang cair cam lilin..! Kalau nak ke makmal tak sah kalau tak jeling kelas dia...aduhhh...Memang satu kegilaan..tapi kadang2 kegilaan itu adalah satu keindahan.
Tapi yang surprise tu camner dia leh tau aku minat kat dia..dan herm...boleh close sekejap ngan dia...tapi kitorang tak bercinta...entahlah...aku tak rase nak bercinta ngan dia..mungkin sbb aku terlalu memandang tinggi kat dia dan memuja dia (ulpp..memuja ehh..??) Dan aku rase aku ni tak layak nak mendampingi dia dgn lebih rapat lagi...hermm..tapi yg pasti aku cume nak kawan ngan dia dan kenal dia..just wanna be close..cinta...tak kot....Eh tapi camner bleh kategorikan luv first sight lak..? Yang aku tau mase tu aku minat giler sangat2 kat dia dan cume nak jadik one of his friend..dia di mata aku mase tu mmg hebat, menarik, good looking, kreatif...tulisan dia cantik sangat..aku suke! hihi...
Arhh..kalo nak citer pasal abg alid memang takkan abis...lama gak aku simpan kenangan tu..diary, surat, lukisan, autograph....hermm...tup2 2 tahun lepas mase raya aku buang dan bakar sumer khazanah tu. Rase letih dah simpan terlalu lama memori tuh....erkk...dah jadik sarang lipas daaa...buang je la...Lepas buang rase sayang plak...nyesal tapi...takpe lah...tak usah di kenanag sangat waktu yg dah berlalu..tapi uyi cam tau2 jerk...dia bleh tanyer aku...'bakpo ibu buang surat cinta ibu?' hihi....gelak jer aku ngan liza...pandai jerk budak nikh..!
Tapi kan....aku teringin sangat nak jumpa abg alid.....itu pon kalau dia ader lagi...hermmm...

bila aku duduk termenung seorang diri
terasa kesunyian mengisi ruang hati
menjelmalah kenangan....na na na....
Lagu 'diganggu kenangan' nyanyi jatt tu mmg mengganggu betul..!

No comments: