FoLLoweRs

Monday, January 22, 2007

muzik muzik 90

hehe..sajer nak ingatkan balik nostalgia muzik2 lama tuh...smalam tgk AJL....lama dah tak nengok...last year pon aku tak nengok...sejak kategori rock kat muzik2 dah tak macam nak rock aku dah jarang tengok.. malas... lagu pon tak berape nak best..tapi smalam aku tengok...dr glam walk lagi..sampai la abisss....sampai la Adibah Nor tu menang...yeaah...setuju..!

Rata2 yg menang smalam aku no komen..lagipon takde peberet ler...tapi ok gak...kalo tak aku lak yg berdebarnyer..kang pojaan ati tak menang ...'fries' (uyi pronoun 'frust' camni ler..);-)
Tapi satu jer la rase tak sedap sket..lagu 'Juita Citra Terindah' M.Nasir tuh....errr...cam tak best je dia menang..
tah...bagi aku ler...lagu tu...bagi aku takde kekuatan..tak tau ler kot aku ni yg tak reti menilai sesebuah lagu tu,
tapi apapon kalo aku jadi juri aku tak bagi menang...hehehe..suka ati mak jiran sebelah rumah aku jerk..hihi..
Aku paling setuju ngan Hazami as a winner utk best performance...memang best persembahan dia...lagu tu
dia nyanyi aku pon rase nak nangis..hehe...kire nyer sampai la kat audience..huhu....
Tapi apapon...muzik2 mase zaman rock kapak is the best ever..aku ni dok ternanti2 la kot tv3 nak buat rewind ker..apa ker...paling tak pon sebelom dapat result tu tunjuk ler rentetan (cewaah..rentetan) muzik2 dr dulu..panggil pemenang2 21 tahun lepas tu buat show ker...apa ker...kalo takmo panggil diorang, hah..tunjuk jer la kat skrin besar tuh zaman kegemilangan muzik2 dulu yg for sure didominasi oleh muzik rock...baru la puas ati. Ini....panggil si dangdut tu..apa..? apa..? ima....?? cehh..... eran aku...apa kelas laaa nak panggil budak indon tuh....best sangat ker..? dah ler ari tu kalah...uhhh..tak paham aku....kater anugerah paling berprestij...
bukan ler nak look down, tapi...iskkk.....eyyy..malehh den nak komen banyak2..!

Eniwei...tahniah kat Adibah Nor...ehh lupe mase glam walk tu....apa hal la si Radhi OAG tu..huhh....ntahapahapantah..! Lagu 'Penawar Rindu'...aduhhh..sakit hati aku..sakit tinger aku dengar....adehh..deh..! Tambah lak ngan imej dia yg tak abih2 ngan seksi...huhh..! tak sesuaiiiiii...

No comments: