FoLLoweRs

Friday, January 26, 2007

duit..duit..!

arrhhh...kadang aku tak suke dapat gaji...uhh..pelik ehh..bukan tak suke..suka..dapat duit...maunyer tak suke, jadik mater duitan la kejap. Tapi masalahnyer, kalo dah dapat duit tu..maksudnyer...nak kena bayar tu bayar ni utang tu utang ni...bil itu ini...huhhh...! macam2...!!

smalam...sebelom mengira budget utk bulan depan...aku berkaraoke jap dalam bilik tuh..pasang lagu xpdc..darjah satu...nyanyi kuat2! huhhh..best...lama tak melalak..hehe....
kire punyer kire...adusss..mmg 2-3 bulan ni kena suffer sket...maner duit loan lagi, utang liza lagi, bil itu ini....utang alin ....aikkk...!! banyaknyer utang....! ehh tu lom masuk duit kete tuh...huhhhuuh... ehehehe...adeeii....camner nak carik duit lebih ekkk.....?

Kadang aku terfikir gak..sampai bile aku nak keja camni, cukup bulan je tunggu gaji, tunggu gaji jer cukup bulan..hermm...takleh nak menyimpan..dulu bleh gak la aku save dalam 300...buleh aaa..penuh gak la ASB tuh...tapi skang..macam tak nampak duit tu...dah dekat 2 tahun aku keje kat sini tapi tak nampak pon duit tu ke maner...abis gitu jer.

Nak buat part time..? hermm..apa ek..ade member ajak aku join insurans..leh jalan katenyer..arkk...aku paling
nyampah org jual insurans lah dulu..hehe..pastu skang rasenyer...hmmm why not eh..sambil2 jual sambil2 utk diri sendiri ...hermm..nnti pk dulu la..yg melilea ni pon sangkut, tak jalan..bukan apa...aku ni kalo bab jual2 ni tak reti ahh...

Hemm...camnerrr nak cari duit lebih ekkk...???

No comments: